8. tammikuuta 2010

Valmiina, paikoillenne, hep!

Pitkään tätä olen miettinyt, ja nyt vihdoinkin ajattelin ryhtyä tuumasta toimeen ja aloittaa oman blogin kirjoittamisen.

Seuraan itse monen monta blogia, niin suomalaisia kuin ulkomaisiakin ja niistä saan paljon inspiraatiota. Tänne ajattelin koota niin blogimaailmasta kuin muualtakin löytämiäni asioita jotka ovat minua innoittaneet tavalla tai toisella. Toivottavasti niistä on iloa muillekin kuin minulle!

Lisäksi kirjoitan asioista jotka ovat minulle tärkeitä: elokuvista, musiikista, sisustamisesta, valokuvista, kirjoista, ruuasta ... Kaikesta mitä mielessä milloinkin sattuu liikkumaan. Tervetuloa!

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

2 kommenttia:

  1. Itsekin aloitin bloggaamisen vasta ja olen seuraillut paljon muita uunituoreita blogeja. Odotan innolla tämänkin alkua! :)

    VastaaPoista
  2. Hei ja tervetuloa! Uusien blogien bongailu on hauskaa puuhaa. Pitääpä heti käydä tsekkaamassa sinunkin blogi! :)

    VastaaPoista