23. huhtikuuta 2010

Bisquits & Laura

Kun itse haaveilee ulkomailla asumisesta (vain väliaikaisesti tosin, Suomessa viihdyn aivan liian hyvin jättääkseni sen kokonaan!) on ulkomailla asuvien suomalaisten blogien lueskelu hauskaa puuhaa. Mielestäni on hauska lukea siitä miten suomalaiset kokevat sopeutumisen uuteen kulttuurin, millaisia eroja on Suomen ja uuden kotimaan välillä ja ihan siitä tavallisesta arjesta uudessa maassa.

Bisquits kirjoittaa elämästään uudessa kotimaassaan Hollannissa, kun taas Laura bloggailee Pariisista, pienen New York pyrähdyksen jälkeen.

Molemmat kirjoittavat kiinnostavasti ja hyvin, sen lisäksi molemmat blogit ovat höystetty hienoilla kuvilla. Itse nautin heidän blogiensa lueskelusta ja mielellään vinkkaan niistä muillekin kiinnostuneille. Minulle saa mielellään vinkata muista ulkosuomalaisista blogeista!

2 kommenttia:

  1. Mäkin olen rakastunut erilaisiin ulkosuomalaisten kirjoittamiin blogeihin ja oon haalinu niitä aika monta omalle listalle seurattavaksi :) Yks mun lemppareista on Kortteja Kaliforniasta-blogi, jossa on ehkä maailman ihanimpia kuvia, joihin rakastun aina :) Muita mulla ei kyllä nyt tuu mieleen ku en oo lukenu niitä vielä montaa (vaikka ne siellä listalla onkin :D), mutta vinkkailen vaikka sulle ku löydän lisää ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos vinkistä, pitääpä käydä vilkaisemassa! Hyvät kuvat on aina suuri plussa :) Ja vinkkaile ihmeessä jos törmäät muihin kivoihin blogeihin :)

    VastaaPoista