4. tammikuuta 2011

Tavoitteita

Uudenvuodenlupauksia en tosiaan tapaa tehdä, mutta tietynlaisia tavoitteita ajattelin itselleni asettaa. Sisustukseen liittyvät sellaiset ovat seuraavanlaisia:

- Hankkia Therese Sennerholtin printti. Tai kaksi.
- Päällystää makuuhuoneen nurkassa oleva karmea, mutta niin mukava nojatuoli.
- Saada vihdoinkin aikaiseksi taulukokoelma seinälle.


- Löytää kirpparilta vanha karttapallo sekä Riihimäen Lasin tai Karhulan Lasin lasipurkkeja. (Kodistani löytyy jo yksi Riihimäen Lasin iso lasipurnukka, joka on ollut jo monenlaisessa käytössä. Karhulan Lasin purnukan löysin kirpparilta kesällä, ja harmikseni rikoin tällä viikolla.)


Sisustuksen ulkopuoliset tavoitteet ovat elää terveellisemmin ja ekologisemmin, tehdä töitä ja opiskella entistä ahkeremmin, opiskella ja kokeilla uusia asioita. Tavoitteena on toteuttaa myös mahdollisuuksien mukaan matkat Lontooseen ja Firenzeen. Molemmissa olen känynyt kerran ja en malta odottaa että pääsen uudestaan - edelliset vierailut olivat aivan liian lyhyitä.

3 kommenttia:

  1. Voi mäkin haluaisin löytää karttapallon kirpparilta. Meillä oli se yksi ihana jonka äiti on mulle aikoinaan ostanut kirpparilta mutta meidän pikku tuholainen rikkoi sen viime vuonna. :( Eli mulla on ainakin yksi sama tavoite tälle vuodelle kuin sulla. ;)

    VastaaPoista
  2. Mä löysin yhen Ykköskirppikseltä syksyllä, sit jäin tyhmänä miettimään liian kauan - ja se olikin sit menny :(

    Toivottavasti karttapalloja löytyy kaupungin kirppareilta kaks kappaletta tänä vuonna :)

    VastaaPoista
  3. Joo toivotaan näin ;)Kirpparihankinnoissa ei tosiaan kannata aikailla.. pari kertaa oon itekkin jäänyt näppejäni nuolemaan kun oon jäänyt miettimään jotain ja joku muu onkin napannut sen. Kamala harmistus sitten..

    VastaaPoista